VEIKLA
-
Dirba su specialiųjų poreikių vaikais;
-
Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymo poreikius mokykloje.
-
Sudaro mokinių sąrašą, kuriems numato teikti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą, suderina su mokykla aptarnaujančia PPT ir teikia tvirtinti mokyklos vadovui, o jam šį sąrašą patvirtinus, pateikia mokyklos specialiojo ugdymo komisijai.
-
Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios PPT specialistais, numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius.
-
Šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
-
Padeda mokytojams, dirbantiems su specialiųjų poreikių mokiniais, pritaikyti mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
-
Padeda mokytojams rengti ugdymo programas.
-
Konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus) specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
-
Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
-
Informuoja mokytojų tarybą ir tėvus apie darbo su specialiųjų poreikių vaikais
-
uždavinius, turinį, rezultatus.
-
Dalyvauja mokyklos specialiojo ugdymo komisijos veikloje.
-
Formuoja mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
DARBO LAIKAS
Pirmadienis – 9.30 val. – 15.00 val.
Antradienis – 9.30 val. – 15.00 val.
Trečiadienis – 9.00 val. – 15.00 val.
Ketvirtadienis – 9.00 val. – 15.00 val.